Saturday 7 January 2012

ict shah alam


habis dari siatatan kami yang dilakukan di rumah usang itu, ada yang mengadu takut duduk hostel sendirian..ada yang tak sedap hati nak balik dan ade juga beri cadangan untuk ova nite...weh hampa ta penat ka.!!ok, nasib baik kwan2 aku, lau adeq aku dah lama aku pukui kepala ang...so salah seorang dari ketua kami telah dside tok berova nite pada malam itu..
lokasi yang dituju adalah 


1. ict shah alam
2. uptown shah alam
3. kolam air panas


so begerak la kami pada malam itu...wait!..kami mandi dulu blik hostel..sebanyak 3 buah kenderaan yang membuat rombongan ke shah alam pada mlm  itu..mmg terbaik!.


senarai rombongan cik kiah


1. dyan 
2. ekin
3. nana
4. keyo
5. mizi
6. fero afar
7. ella
8. kak jidah
9. kak fie
10. dibah
11. kak haiza
12. kak mun
13. kak iera


terbaek!!...ramai kan, tapi mmg have fun sebab ta percaya last sem mcm ni baru dapat hang out mcm ni dengan kakak2 tu, rupe2 nye dorang pon jenis gile2 macam kami..
so disini akan di sampingkan sedikit pic2 untuk kenangan


bila la boleh naek kude betoi2 pnye ni

bajet kami nk buat mcm pic clas la mcm tu..hampeh!

ok..part ni yg aku meluat.tggu orang mkn..
aku x mkn mlm!..harap mklum

masing mempunyai gaya tersendiri....

kolam air panas...yyyeeeaaahhh!!

ok, manusia sblah aku ni mrngatok..so mate dye mcm ultraman je

mandi mande mereka
lepas dari kolam air panas kami pon pulang lah ke sangkar masing2 a.k.a rumah sendiri..ada yang balik ke hostel, ade yg blik ke rumah sendiri, new year, of course chek blik rumah  chek, gila hampa nak dok melangut kat hostel tu ada pa dia!...semasa dalam perjalanan pulang, salah sorang dari kami kerete dye tayar nye pancit....so tak dan nak patah balik, ada kwan len yang batu..so aku, nana, abg fero n angah otw pulang ke shah alam...sampai je kat rumah terbongkang la aku ngn nana...dari pkul 8 smpai 10 mlm aku tak sedarkan diri tido..al maklumlah, seharian bejalan..tu yang pulun tidoq sampai tak sedaq tu....

No comments:

Post a Comment